Standard Livebloggar från Rassle hela dagen! 28 juli 2009 Sitter nu i infokuren i Rasslebygd. Det har börjat resas tält och kundvagnskön är måttlig. Besökarna rullar sakta in och från en säker källa anlände just ett tåg med enbart festivalare. Stay tuned! (klottra inte) Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0