Jessica Petersson
Inte okej.
Vaknade kl 5 imorse. Kunde inte öppna ögonen. Varje andetag känns som rivjärn i halsen. Varje rörelse känns i huvudet. Om 3½ timme ska jag cykla till jobbet. Ögonen i sikte på nästa vecka! Nästa friska vecka.


Peace out
PS. Har ni fortfarande inte tittat på "Across the universe" så gör det! DS.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress